Σεναριογράφος | ΠΑΣΠΑΡΔΑΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
---|
Έτος συγγραφής | Αριθμός σελίδων | Υπολογιζόμενη διάρκεια | Κατηγορία | Είδος |
---|---|---|---|---|
2010 | 3 | 3' | Μυθοπλασία | Κωμωδία |
Όταν οι συντελεστές μιας θεατρικής παράστασης κάνουν γενική πρόβα λίγη ώρα πριν αρχίσει η παράσταση, τα πάντα μπορούν να πάνε στραβά. Ειδικά όταν δεν συμμερίζονται όλοι τους ίδιους στόχους.
Μισή ώρα πριν την παράσταση οι τέσσερις συντελεστές ενός θιάσου πραγματοποιούν τη γενική τους πρόβα και συνθέτουν ένα εκρηκτικό μείγμα. Ο σκηνοθέτης ενδιαφέρεται μόνο για την τέχνη, είναι το πιο οργανωτικό μυαλό στο θίασο και θεωρεί ότι αυτές του οι δυο ιδιότητες του δίνουν το δικαίωμα να αντιμετωπίζει με τέλεια περιφρόνηση την ηθοποιό του, Μαρία, χαρακτηριστικά ασυγκρότητο πλάσμα, με μοναδικό λόγο ύπαρξής της στο θέατρο την αυταρέσκειά της. Ανάμεσά τους μπαίνει συχνά η Δήμητρα, η προσωποποίηση της λογικής και της ηρεμίας, κλασικό θύμα ανάλογων εκρηκτικών μειγμάτων. Όλα αυτά υπό το αδιάφορο βλέμμα του Σταύρου. Γιατί ο Σταύρος είναι τόσο αδιάφορος απέναντι σε όλα αυτά, αποκαλύπτεται στο τέλος του φιλμ. όπου ο σκηνοθέτης ίσως έρχεται αντιμέτωπος με την πιθανότητα να μην είναι η τέχνη το πιο σημαντικό πράγμα στον κόσμο.
Μου άρεσε η ιδέα ενός φιλμ που θα αναφέρεται στο θέατρο και τη σχέση του με τη ζωή, με αφορμή ένα σενάριο με θεατρικότητα και ατακαριστό ρυθμό, επηρεασμένο από τον κινηματογράφο του Γούντυ Άλεν.
Μπορείτε να στείλετε email στο σεναριογράφο μέσω της παρακάτω φόρμας.
Γράψτε τα σχόλιά σας για το σενάριο. |