Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


Ημιδιαμονή

Σύνοψη

Η τυχαία παρατήρηση ενός ζευγαριού κατά την έξοδο του από ξενοδοχείο ημιδιαμονής από τον παύλο γεννάει μία ιδέα στο μυαλό του, που μπορεί να τον ωφελήσει οικονομικά. Αμέσως μπαίνει σε δράση.

Περίληψη

Ο Παύλος κολλημένος στην κίνηση με το όχημα του και ενώ ανακοινώνει στον φίλο του την απόλυση του από την δουλειά, παρατηρεί ένα ζευγάρι που βγαίνει από ξενοδοχείο ημιδιαμονής. Άμεσα το μυαλό του σκαρφίζετε μία παράξενη ιδέα με σκοπό το οικονομικό όφελος . Ακολουθεί το ζευγάρι ώστε να μάθει τον τόπο κατοικίας της γυναίκας. Το μέσο για να κάνει πράξη το σχέδιο του είναι μία φωτογραφική μηχανή Polaroid. H φωτογραφία αποτελεί και κρυφό πάθος του παύλου αλλά χωρίς να έχει αφοσιωθεί ποτέ πραγματικά στο αντικείμενο. Πάντα περίμενε κάποιον να τον ενθαρρύνει αληθινά.


Ήμουν..Ήθελα..Έγινα

Σύνοψη

Άνθρωποι νέοι, ώριμοι, έφηβοι, κατασταλαγμένοι, ανώριμοι. Άνδρες, γυναίκες, και τα δύο. Άνθρωποι τυχεροί, πλούσιοι, ευκατάστατοι. Άνθρωποι άτυχοι, άνεργοι, μετανάστες, χαμηλόμισθοι. Άνθρωποι της πόλης, της εξοχής. Των αστικών κέντρων και της περιφέρειας. Άνθρωποι που πιστεύουν. Άνθρωποι που αμφισβητούν, που θυμούνται..κι ονειρεύονται. Αφηγούνται. Ο καθένας από την πλευρά του, για τον εαυτό του. Πρόσωπά διαφορετικά, σε ιδιωτικές εξομολογήσεις, που καταλήγουν να γίνουν διάλογος. Πόσο διαφορετικοί είναι τελικά μεταξύ τους; Ποιοι ήταν, τι ήθελαν απ’ τη ζωή τους, ποιοι έγιναν;

Περίληψη

Ένας μαθητής, μια φοιτήτρια, ένας επαγγελματίας – οικογενειάρχης, μια εργαζόμενη μητέρα, ένας ευκατάστατος επιχειρηματίας, η σύζυγος ενός πολύ πλούσιου άνδρα, ένας άνεργος νέος, μια οικιακή βοηθός, ένας οικονομικός μετανάστης, ένας αγρότης, μια υπάλληλος – πωλήτρια, μία ηλικιωμένη κυρία, ένας χαμηλόμισθος ελεύθερος επαγγελματίας. Μικρογραφία μιας σύγχρονης κοινωνίας. Πρόσωπα διαφορετικά μεταξύ τους, σε φύλο, ηλικία, οικονομική-κοινωνική τάξη, θρησκεία, μορφωτικό επίπεδο, εξομολογούνται. Μιλούν για εκείνους, για εκείνους που αγαπούν. Για αυτά που νιώθουν, αυτά που ονειρεύονται. Αυτά που ήθελαν να ζήσουν και δεν έζησαν. Αυτά που φοβήθηκαν να πουν ή να κάνουν. Σκέφτονται δυνατά. Αφηγούνται - τοποθετούνται. Ο καθένας από την πλευρά του, για τον εαυτό του. Οι σκέψεις ανακατεύονται. Όμως η γραμμή της αφήγησης, το θέμα συζήτησης, τα συμπεράσματα...είναι τα ίδια. Το περιεχόμενο της αφήγησης αφορά σε τρία επίπεδα τοποθετημένα στο χρόνο. Το παρελθόν: αυτά που πέρασαν, καλά ή άσχημα, τυχαία ή εσκεμμένα. Ήμουν. Το επιθυμητό: μερικά όνειρα, αυτά που συνειδητά είναι άπιαστα, αυτά που με πάθος κυνήγησαν. Ήθελα. Το σήμερα: αυτά που θεωρούν πλέον δεδομένα που δεν αλλάζουν ή δεν τολμούν να αλλάξουν, ο εαυτός τους. Έγινα. Οικογενειακές ή ιδιωτικές στιγμές, τοπία, μικρές προσωπικές λεπτομέρειες περνούν από μπροστά μας, εναλλάσσονται, σε μια γρήγορη διαδοχή, με βάση την αφήγηση, την εξομολόγηση. Μια εξομολόγηση που μπορεί να μοιάζει ή και να είναι προσωπική, μεταμορφώνεται όμως σε διάλογο. Απόψεις που μπορεί να αντιπαρατίθενται, να αλληλοσυμπληρώνονται, να συγκινούν ή να αποκλίνουν, να τοποθετούνται απλώς πλάι-πλάι. Καθώς τα λόγια μπερδεύονται και μπαίνουν σε μια νέα γραμμή και σειρά, καθώς τα συναισθήματα απελευθερώνονται, οι πολλές διαφορετικές ταυτότητες τείνουν να ενωθούν σε μία. Τα πολλά, εμφανώς και κατά γενική ομολογία διαφορετικά πρόσωπα και χαρακτήρες, αρχίζουν να ταυτίζονται. Οι κοινωνικές ή όποιες άλλες διαφορές τους αμβλύνονται, τα κοινά σημεία τους πολλαπλασιάζονται. Σαν να μην αφηγούνται τόσοι πολλοί διαφορετικοί χαρακτήρες, ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλον, αλλά ένα πρόσωπο, ένας άνθρωπος, μία προσωπικότητα.


Ηφαίστειο

Σύνοψη

Η συνάντηση ενός Άντρα και μιας Γυναίκας στο κοινό υπαρξιακό τους τοπίο. Ένα σβησμένο ηφαίστειο.

Περίληψη

Η ταινία δεν έχει περίληψη. μπορείτε να διαβάσετε όλο το σενάριο από το download.


Ήχος στο σκοτάδι

Σύνοψη

  Ένας νέος ανδρας περιμενει μεσα στο αυτοκινητο του. Παρακολουθει τον δρομο και την εισοδο μιας πολυκατοικιας. Αναμνησεις απο το προσφατο παρελθον για την σχεση του με μια νεαρή γυναίκα τον αποσπουν απο την μονοτονια της παρακολουθησης.

Περίληψη

Ενας νεος ανδρας περιμενει μεσα στο αυτοκινητο του. Παρακολουθει τον δρομο και την εισοδο μιας πολυκατοικιας. Αναμνησεις απο το προσφατο παρελθον για την σχεση του με μια νεαρή γυναίκα τον αποσπουν απο την μονοτονια της παρακολουθησης. Ξαφνικα αυτη η γυναικα βγαίνει απο την εισοδο. Ενας αλλος ανδρας εμφανιζεται απο το πουθενα την περνει και φευγουν. Ο ανδρας της παρακολουθησης κατεβαινει σαν χαμενος απο το αυτοκινητο και κανει ενα τσιγαρο. Μια μικρη εκπληξη απο εναν αλλο χαμενο τον περιμενει.


Θα ήθελα να μου πεις Μια Ιστορία ;

Σύνοψη

Χρειάζεται φαντασία, για να κερδηθεί το χαμένο έδαφος από τις προσδοκίες της μνήμης' η φράση του Χόρχε Λουίς Μπορχές αποδίδει το περιεχόμενο του σεναρίου. Ο Παππούς με αλτσχάιμερ διηγείται στην εγγονή του την πρώτη φορά που πήγε σινεμά κατά την διάρκεια του β' παγκοσμίου πολέμου.

Περίληψη

Σε ένα νεκροταφείο, ένας Παππούς με μεγάλα, κοκάλινα γυαλιά και ένα Κορίτσι κάνουν βόλτα. Ο Παππούς έχει αλτσχάιμερ. Το Κορίτσι μέσα από ένα παιχνίδι ερωτήσεων, προσπαθεί να ξυπνήσει την μνήμη του. Δεν θυμάται σημαντικά γεγονότα και πρόσωπα, αλλά ο Παππούς απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις, χρησιμοποιώντας την φαντασία του. Σταματάνε μπροστά από τον τάφο της γυναίκας του. Ένα φύσημα του αέρα αποκαλύπτει δίπλα τους, ένα μικρό χωμάτινο τάφο, με μια χειρόγραφη πινακίδα, ' Edna Purviance 3-10/02/1945'. Το Κορίτσι προτρέπει τον παππού της να θυμηθεί και να της πει μια ιστορία. Κατά την διάρκεια του β’ παγκοσμίου πολέμου, σε ένα παιδικό δωμάτιο, ένα Αγοράκι γύρω στα 10 με χοντρά γυαλιά μυωπίας, ξυπνάει. Ανοίγει τις κουρτίνες, κοιτά με θαυμασμό την τεράστια αφίσα, στην πρόσοψη του σινεμά της πόλης. Η αφίσα είναι από την ταινία του Charlie Chaplin 'The Immigrant' με συμπρωταγωνίστρια την Edna Purviance και μέρες προβολής 3-10/02. Καθόλη την διάρκεια της μέρας, ο κινηματογράφος είναι μέσα στο οπτικό του πεδίο. Σε γραπτή εργασία, γράφει για τον κινηματογράφο. Βαθμολογείται με 10'. Στο οικογενειακό τραπέζι διαβάζει την εργασία του στους γονείς του. Την επόμενη μέρα, εκείνοι, του δωρίζουν ένα εισιτήριο για την αυριανή προβολή. Φτάνει στον κινηματογράφο,βγάζει τα γυαλιά του να τα καθαρίσει. Δεν βλέπει σχεδόν τίποτα χωρίς αυτά. Παράλληλα, εκείνη την στιγμή μια Κυρία με ένα καπέλο όμοιο με εκείνο της Edna Purviance στην σκηνή του εστιατορίου της ταινίας, κάθεται δίπλα του αφήνοντας το καπέλο στα πόδια της. Η ταινία αρχίζει. Στην σκηνή του εστιατορίου ο κινηματογράφος βομβαρδίζεται από γερμανικά αεροπλάνα. Η τελευταία κινηματογραφική εικόνα που έχει το Αγόρι είναι η Edna Purviance με το καπέλο της. Στην κρεβατοκάμαρα του, το Αγόρι ξυπνάει αναστατωμένο, ανοίγει το παράθυρό του, το σινεμά είναι βομβαρδισμένο. Κατευθύνεται εκεί, βρίσκει στα χαλάσματα το καπέλο της Κυρίας που καθόταν δίπλα του, και νομίζοντας ότι είναι της Edna Purviance, το παίρνει. Το Αγόρι κηδεύει το καπέλο. Το Κορίτσι ρωτά τον Παππού αν το Αγόρι νομίζει ότι το καπέλο είναι της Edna Purviance και ότι εκείνη πέθανε στον βομβαρδισμό. Ο Παππούς χαμογελάει. Συγκινημένη κοιτάζει τον Παππού της, και του αποκαλύπτει ότι δεν βαριέται πότε την Μια του ιστορία, όσες φορές και αν την ακούσει.


ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ;

Σύνοψη

Η αγάπη μπορεί να μη φτάνει πάντα, αλλά σίγουρα κάνει δυο ανθρώπους να θυμούνται ο ένας τον άλλο.

Περίληψη

Ένα ζευγάρι χωρίζει μετά από μακροχρόνια σχέση. Η μοίρα τους φέρνει ξανά αντιμέτωπους για λίγα λεπτά. Ποιος θυμάται και ποιος κρατά τις αναμνήσεις μαζί του;


ΘΑ ΣΕ ΒΡΩ ΠΟΤΕ;

Σύνοψη

Ένας καυγάς που οδήγησε σε ατύχημα. Το ατύχημα θα μπορούσε να είναι η αφορμή για ένα νέο ξεκίνημα. Η Μελίνα με τον Σταύρο προσπαθούν να ξαναβρούν τον έρωτα τους αποφεύγοντας όμως το βασικότερο. Ν’ αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα που τους πονάει.

Περίληψη

Η Μελίνα είχε ένα ατύχημα με αποτέλεσμα να χρειάζεται πλαστική επέμβαση ένα μικρό μέρος του προσώπου της. Έχει χάσει το δεξί της πόδι από τον μηρό και κάτω, φοράει πλαστικό. Συζεί με τον Σταύρο. Μετά το ατύχημα έχει την ψευδαίσθηση ότι ο Σταύρος έπαψε να την ποθεί, κάτι που την κάνει έντονα ανασφαλή απέναντι του. Ο Σταύρος αντιδρά σε αυτό αλλά δεν μπορεί να το διαχειριστεί με συνέπεια να καυγαδίζουν. Την ημέρα του ατυχήματος ο Σταύρος στον καυγά τους επάνω χτύπησε την Μελίνα. Αν και συνέχισαν να ζουν μαζί ποτέ δεν συγχώρησε ο ένας τον άλλον.


ΘΑΛΠΩΡΗ

Σύνοψη

Η αγάπη και η μοναξιά δεν ξεχωρίζουν ανθρώπους αλλά ούτε καταστάσεις. Δεν παύουμε ποτέ να είμαστε ζωντανοί και να έχουμε ανάγκη από ανθρώπους δικούς μας για να μοιραζόμαστε το χρόνο της ζωής μας.

Περίληψη

Ένα νεαρό ζευγάρι τοξικομανών βρίσκει καταφύγιο κάτω από ένα μπαλκόνι διαμερίσματος στα Εξάρχεια. Θα καταφέρουν να ευχαριστήσουν τα σώματα τους με τη δόση τους αλλά και τις ψυχές τους, βρίσκοντας ο ένας τόσο κοντά στον αλλον.


Θάνατος μας περιμένει

Σύνοψη

Μπορεί ενας άστεγος να εχει δίκιο?

Περίληψη

Ένας άστεγος στην αποβάθρα του μετρό διακηρύττει το τέλος του κόσμου. Μπορεί να μοιάζει τρελός αλλά ίσως και να έχει δίκιο.


ΘΕΑΤΕΣ

Σύνοψη

Το σενάριο αυτό είναι μια αλυσίδα "θεατών" που παρακολουθεί ο ένας τον άλλον, χωρίς πάντα να "παρακολουθεί" απλά, χωρίς πάντα να ενδιαφέρεται και μερικές φορές με προσωπικό κατά τον θεατή όφελος. Το κορύφωμα, κατά την άποψη του σεναριογράφου, είναι η (απούσα) γεφύρωση των πρωταγωνιστών του πρώτου μέρους με τον τελευταίο θεατή, είτε είναι ένας μεσήλικα είτε ο ίδιος ο θεατής.

Περίληψη

Η ταινία ξεκινά με την επίθεση μιας συμμορίας σε έναν αλλοδαπό. Αφού τη παρακολουθήσουμε και από τις δύο οπτικές γωνίες (του θύματος και της συμμορίας), η σκηνή μεταφέρεται ομαλά στη τηλεόραση από την οποία παρακολουθεί το γεγονός μια νεαρή κοπέλα. Η κοπέλα αυτή αναπαύεται στον καναπέ της ημίγυμνη βάφοντας τα νύχια της, ρίχνοντας πού και πού κανένα βλέμμα στην οθόνη. Από απέναντι, στην ύστατη σκηνή, βλέπουμε έναν μεσήλικα να τη κοιτάζει με κιάλια και να ετοιμάζεται να αυνανιστεί (κάτι σαν πρακτικό αστείο) μόλις πριν πέσουν οι τίτλοι τέλους.


Θεατρικά Τραύματα

Σύνοψη

Σε ένα άδειο θέατρο δύο μοναχικές φιγούρες πολεμούν και χορεύουν.

Περίληψη

Δύο νέοι χωρίς όνομα και λόγια, απλά με συναισθήματα, παλεύουν και αντιδρούν σε μια θεατρική σκηνή φτιαγμένη μόνο για τους ίδιους. Το τέλος της αναμέτρησής γλυκόπικρο.


Θεία....Κωμωδία

Σύνοψη

Οι ουσίες σε ταξιδεύουν, σε μαγεύουν. Το μυαλό σου δεν αναγνωρίζει αλήθειες και ψέματα. Τα πράγματα φαίνονται μεγεθυμένα και πολύ ωραία. Όλο αυτό όμως, κρατάει λίγο, όσο μία ανάσα. Ίσως και λιγότερο. Η πραγματικότητα κρύβεται πίσω απ’ τις σκιές. Δεν έχεις παρά να σπρώξεις την πόρτα που σε χωρίζει από τη ζωή και ν’ αφήσεις πίσω σου τον κόσμο των καταχρήσεων.

Περίληψη

Η ιστορία είναι απλή. Μιλάει για τα όνειρα που αφήσαμε πίσω και για το λάθος δρόμο που κάποια στιγμή, πήραμε στη ζωή μας. Ο ήρωας μας, ο Δάντης, είναι ένα παιδί πολύ ευαίσθητο, το οποίο έπεσε στη μάστιγα της εποχής μας: τα ναρκωτικά. Όλοι όμως έχουμε μια δεύτερη ευκαιρία, έτσι κι αυτός. Πρέπει όμως να διαλέξει. Αυτό τελικά είναι το πιο δύσκολο κομμάτι. Στη κάθοδό του, θα δει πράγματα που τα είχε ξεχάσει. Το παιδί που έχει μέσα του, θα του φωνάξει. Χρειάζεται όμως δύναμη για να το ακούσει. Σ’ αυτή την πορεία, οδηγός του θα είναι η θεία του, η Κωμωδία, που μέσα από ένα παραμύθι θα ανατρέψει τα πάντα.


Θέλεις να γίνουμε φίλοι;

Σύνοψη

Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, τα νέα εργαλεία διαδικτυακής επικοινωνίας και τα ομαδικά videogames μας φέρνουν πιο κοντά ή μας απομακρύνουν;

Περίληψη

Ένας τριαντάρης, ο Γιάννης, αναζητάει κάποιον από το στενό φιλικό και οικογενειακό του περιβάλλον για να δουν παρέα μία ταινία σε DVD. Επί της ουσίας αναζητά την ανθρώπινη επαφή, τη δια ζώσης επικοινωνία. Πέφτει όμως πάνω σε «τεχνολογικούς τοίχους». Οι πιο κοντινοί του άνθρωποι τείνουν να υποκαταστήσουν την πραγματική επικοινωνία με μία «νόθα», τη διαδικτυακή. Την στιγμή που αρχίζει να αισθάνεται λίγο «εξωγήινος», συναντά τυχαία έναν εκπρόσωπο της ακόμη νεότερης γενιάς που του λέει απλά και ειλικρινά: Θέλεις να γίνουμε φίλοι;


Θέλω αγάπη

Σύνοψη

Ένας άντρας αγωνίζεται να κατακτήσει τα θέλω του. Είναι όμως τα «θέλω» που φωνάζει τα πραγματικά «θέλω» του;

Περίληψη

Ένας άντρας δηλώνει τα «θέλω» του, όμως το παιδί που κρύβει μέσα του, έχει άλλη εικόνα, για το τι θέλει πραγματικά. Μερικές φορές το υποσυνείδητο μας, ίσως ξέρει καλύτερα το δρόμο. Τα πλαστικά «θέλω» είναι πιο εύκολα να τα κυνηγήσει, άραγε;


Θεραπευτικός Μονόλογος

Σύνοψη

Η ομιλία-μονόλογος ενός εκπροσώπου φαρμακευτικής εταιρείας στην διάρκεια της παρουσίασης ενός νέου φαρμάκου για τους ψυχικά ασθενείς.

Περίληψη

Σε μια από τις αίθουσες ψυχιατρικού νοσοκομείου, έχει συγκεντρωθεί το ανάλογο κοινό για να παρακολουθήσει μια ομιλία. Το κοινό απαρτίζεται από κάποιους έγκλειστους ασθενείς του νοσοκομείου, καθώς και από γιατρούς και νοσοκόμες. Η ομιλία αφορά στην παρουσίαση ενός νέου ψυχοτρόπου φαρμάκου από τον εκπρόσωπο της φαρμακευτικής εταιρείας που θα το λανσάρει στην αγορά. Σταδιακά εξελίσσεται σε μονόλογο, καθώς το κοινό παραμένει τελείως αμέτοχο σε σχέση με την όλη διαδικασία. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας παρόλα αυτά συνεχίζει ως το τέλος, εξυμνώντας τις ‘θεραπευτικές’ ιδιότητες του νέου φαρμάκου, προσπαθώντας παράλληλα να ‘πουλήσει’ ελπίδα στους ασθενείς. Δεν παραλείπει μάλιστα να μοιράσει το νέο χάπι σε κάποιους από τους ασθενείς που παρακολουθούν την παρουσίαση, παρόλη την φανερή απάθεια και το ‘μούδιασμα’ που διακρίνει τους τελευταίους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί μία ασθενής, η οποία παρακολουθεί την παρουσίαση χωρίς όμως στην ουσία να είναι παρούσα. Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης, οι περισσότεροι αποχωρούν. Στην αίθουσα απομένουν μερικοί από τους έγκλειστους ασθενείς, οι οποίοι μοιάζουν να είναι καθηλωμένοι.


Ιβάν ο τρομερός

Σύνοψη

Ο Ιβάν είναι ένας άνεργος και μεγαλόσωμος. Προσλαμβάνεται σε μιά εταιρία για να τρώει ξύλο από τους πελάτες που θέλουν να εκτονωθούν

Περίληψη

Ο Ιβάν είναι ένας άνεργος χωρίς άλλα προσόντα εκτός από την εντυπωσιακή του σωματική διάπλαση. Προσλαμβάνεται σε μια εταιρία που χρειάζεται τα προσόντα του. Την πρώτη μέρα της δουλειάς εμφανίζεται ένας μικρόσωμος κι εριστικός άνθρωπος που αρχίζει να τον βρίζει. Επακολουθεί συμπλοκή κι ο μικρόσωμος επικρατεί. Φεύγοντας πληρώνει στη γραμματεία ενώ το αφεντικό τον πλησιάζει να τον ρωτήσει αν είναι ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες τους δηλαδή το ξύλο που έριξε!


ΙΔΑΝΙΚΟΙ ΑΥΤΟΧΕΙΡΕΣ

Σύνοψη

Ένα τέλειο έγκλημα που σκαλώνει στη ρευστότητα των ανθρώπινων προθέσεων.

Περίληψη

Ο αρχηγός μιας συμμορίας δεν μπορεί να αποδεχτεί το γεγονός ότι δεν είναι διανοούμενος και επιμένει να εμπνέεται σχέδια από τα πλούσια διαβάσματά του. Αφού καταφέρνει με τα χίλια ζόρια να εξηγήσει στους όχι ιδιαίτερα ευφυείς συνεργάτες του ένα σχέδιο που εντόπισε στους «Δαιμονισμένους» του Ντοστογιέφσκυ, περνάει στη δράση. Ανακαλύπτει όμως ότι εμπόδιο στην υλοποίηση των προθέσεών του δεν είναι η βλακεία των συνεργατών του, η οποίοι μες στην αφέλειά τους είχαν αναρωτηθεί πιο ουσιαστικά πάνω στην προβληματική φύση του όλου εγχειρήματος, αλλά ο αστάθμητος παράγοντας της ανθρώπινης ψυχολογίας.


Ιερή Θυσία

Σύνοψη

Η αγάπη για κάποιον μπορεί να σε οδηγήσει στις πιο τρομερές πράξεις, που ποτέ σου δεν είχες φανταστεί ότι θα μπορούσες να κάνεις.

Περίληψη

Η Μαριάννα είναι τρελά ερωτευμένη με τον Άγγελο. Εκείνος της λέει συνεχώς ότι δεν είναι ερωτευμένος μαζί της, της έχει δώσει μάλιστα χρονοδιάγραμμα της σχέσης τους, καθώς θα χωρίσουν τη μέρα που εκείνος θα φύγει για ιατρική ειδικότητα στο Βανκούβερ. Όταν ο Άγγελος της εξομολογείται τον έρωτά του, εκείνη απελπισμένη από έρωτα και σε κατάσταση αμόκ αποφασίζει να τον απατήσει και να του το πει για να τον κάνει να τη μισήσει και να φύγει στο εξωτερικό για να συνεχίσει την ειδικότητά του εκεί, αφού σκέφτεται ότι στο μέλλον δε θα μπορεί να ζήσει με το βάρος ότι αυτή ήταν η αιτία που εκείνος δεν έκανε καριέρα έξω.


Ιλιγγιώδες σεξ

Σύνοψη

Ένα ζευγάρι κάνει έρωτα και ταυτόχρονα ξεκινάει για ένα παράδοξο ταξίδι μέσα στην πόλη, με όχημα ένα κλυδωνιζόμενο κρεβάτι.

Περίληψη

Στο υπνοδωμάτιο του σπιτιού του, ένα ζευγάρι ξεκινά να ερωτοτροπεί. Καθώς οι ρυθμοί εντείνονται, το κρεβάτι αρχίζει να κλυδωνίζεται και σταδιακά μετακινείται. Το κρεβάτι- όχημα μετακινείται μέσα στο δωμάτιο, έπειτα μέσα στο σπίτι και τελικά βγαίνει από την πολυκατοικία, ενώ το ζευγάρι ερωτοτροπεί απερίσπαστα. Το ιδιότυπο όχημα διασχίζει πεζοδρόμια, δρόμους και διασταυρώσεις και σταματά όταν εισέρχεται στο κτίριο ενός νοσοκομείου. Το ανδρόγυνο έχει ολοκληρώσει τη συνουσία και σταματά αποκαμωμένο, όταν η γυναίκα καταλαμβάνεται από πόνους και τίκτει επιτόπου ένα έμβρυο. Το νεογέννητο αρχίζει να ουρλιάζει και το κρεβάτι κλυδωνίζεται επικίνδυνα, ώσπου ξεκινά και πάλι να μετακινείται από τα κλάματα του μωρού. Το κρεβάτι-όχημα, που αυτή τη φορά κουβαλήσει το μωρό και τους νέους γονείς ταξιδεύει με ταχύτητα στην πόλη, με απόηχο τα ουρλιαχτά του βρέφους.


Ιοκάστη

Σύνοψη

Τι γίνεται όταν η ασφυκτική αγάπη για κάποιον ξεπερνάει την ίδια την αλήθεια; Όταν δεν αναγνωρίζεις την πραγματικότητα και ζεις σε μια δική σου;

Περίληψη

Η Άννα, μια διαταραγμένη προσωπικότητα παρουσιάζει μια παράλογη πίεση και αγάπη προς την μικρή της κόρη Ιοκάστη. Η εμμονή που έχει με το παιδί αλλά και το περιβάλλον του, οδηγεί τον σύζυγό της Ανδρέα στην απόφαση να της προτείνει να επισκεφτεί κάποιον ειδικό που ενδεχομένως θα την βοηθήσει να δει πιο «καθαρά» τα πράγματα. Εκείνη αρνείται αλλά ο σύζυγος της επιμένει. Ίσως γιατί εκείνος βλέπει την πραγματική αλήθεια. Η πραγματικότητα διαφέρει από την συμπεριφορά της Άννας και απότομα θα πρέπει να συνειδητοποιήσει αυτήν την αλήθεια. Να δει που έφταιξε…πίσω…στο παρελθόν.



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50