Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


ΤΑΧΥCARΔΙΑ

Σύνοψη

Δύο σπορ αυτοκίνητα βάζουν κόντρα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης με την αστυνομία να τους καταδιώκει.

Περίληψη

Ένα συνηθισμένο βράδυ στη Θεσσαλονίκη. Ένας αστυνομικός και μία αστυνόμος, εκτελούν την βραδινή βάρδια τους στην Λεωφόρο Περιφερειακή. Ξαφνικά περνάνε από δίπλα τους δύο σπορ αυτοκίνητα με υπερβολική ταχύτητα. Ξεκινάει ένα ανελέητο κυνηγητό ταχύτητας και επιβίωσης στο κέντρο της πόλης με πολλές απρόβλεπτες καταστάσεις κι ένα φινάλε που κανείς δεν περιμένει να δει.


Ταχύτητες και φως

Σύνοψη

Η θεωρία της σχετικότητας, κατά την άποψή μου, δείχνεται καλώς κρυμμένο επινόημα σε δύο τουλάχιστον τομείς, αφού δεν «χωράει» να υποδείξω και τους υπόλοιπους. Α. Το φερόμενο σαν οριακό των ταχυτήτων από μέρους του φωτός, που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν στη φύση μεγαλύτερες ταχύτητες από αυτή που είναι μετρημένη σε 300.000 χλμ/δτρ. Β. Το φερόμενο σαν απόλυτο των ταχυτήτων μόνο από το φως. Αποδεικνύεται το απόλυτο, με την έννοια του μοναδικού για κάθε κίνηση, όλων των κινούμενων σωμάτων.

Περίληψη

Στο σενάριο εξετάζονται δύο απόψεις σχετικά με τη θεωρία της σχετικότητας του Αϊνστάιν, δοσμένες από τους διάσημους καθηγητές Λεφ Λαντάου (βραβείο Νόμπελ και βραβείο Λένιν) και Γιούρι Ρούμερ που έχουν από κοινού συγγράψει το βιβλίο «Τι είναι η θεωρία της σχετικότητας». Οι απόψεις είναι διατυπωμένες ως εξής: Α. Η ανακάλυψη της υπάρξεως της οριακής ταχύτητας στο Σύμπαν – μεγαλύτερη της οποίας δεν υπάρχει – και που συμπίπτει με την ταχύτητα του φωτός, δηλαδή 300.000 χλμ/δτρ, είναι ένας από τους μεγαλύτερους θριάμβους του ανθρωπίνου πνεύματος και της πειραματικής ικανότητας του ανθρώπου. Β. Έτσι βρίσκουμε ότι η ταχύτητα είναι επίσης σχετική έννοια. Αν προσδιορίσουμε την ταχύτητα ενός και του αυτού σώματος που κινείται προς διαφορετικά συστήματα αδράνειας, θα πάρουμε διαφορετικά αποτελέσματα. Έτσι μέσω απλών και κατανοητών πειραμάτων, για αμφότερους τους ισχυρισμούς, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με αυτές τις απόψεις, τις οποίες με ευκολία ανατρέπουμε. Η θεωρία της σχετικότητας δείχνεται ένα επινόημα και όχι μια θεωρία που μπορεί να ισχύει στην φύση. Το περιορισμένο του χρόνου δεν επιτρέπει παρά να δείξω μόνο τις ευθείες ανατροπές της θεωρίας σχετικά με το φως και τις ταχύτητες. Στο βάθος όλης αυτής της ιστορίας, υποκρύπτεται σφάλμα που δεν σχετίζεται με την κλασική μηχανική ή τη γεωμετρία και γενικότερα τα μαθηματικά που έχουν τις δικές τους αδυναμίες. Το σφάλμα αδιαφανώς ελλοχεύει - δυστυχώς – στην φυσική επιστήμη της ΟΠΤΙΚΗΣ και όχι της ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ. Υπάρχει στρεβλή αντίληψη σχετικά με το πως βλέπουμε, δηλαδή πως λειτουργεί η ΟΡΑΣΗ και ούτε η ίδια η φύση του φωτός (σωματική ή κυματική ή αμφότερες) παίζει κάποιον καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της περίφημης αυτής θεωρίας. Το θέμα το αντιμετωπίζει ο Αϊνστάιν υπό το πρίσμα ότι βλέπουμε το ΕΚΕΙ, ΕΔΩ και σαν ΕΔΩ νοώ τον εγκέφαλό μας. Όμως ισχύει το ακριβώς αντίστροφο. Ο άνθρωπος (και κάθε φυσική λειτουργική όραση) βλέπει από ΕΔΩ (εγκέφαλος) αποδεικτικά το ΕΚΕΙ (αντικείμενο και καθολικά το οπτικό πεδίο του και όχι αντεστραμμένα είδωλα που δήθεν τα αντιστρέφει και τα κάνει όρθια ο εγκέφαλος μας!). Έτσι έχει και την αίσθηση της απόστασης. Αυτό το απλό σφάλμα περί την λειτουργία της όρασης, δημιουργεί την τερατογέννηση αντιστρέφοντας στη νόηση το πραγματικό υπέρ του μη πραγματικού. Πολύχρονο σφάλμα που ακούει στο όνομα θεωρία της σχετικότητας. Ελπίζω να μου δοθούν και άλλες ευκαιρίες, να ενδυναμώσω και με άλλες παραθέσεις την άποψή μου, ότι είναι λάθος που κάνουμε χρόνια, να αναγνωρίζουμε σαν κάτι αξιοθαύμαστο αυτούς τους επινοημένους συλλογισμούς, ενώ πρόκειται για ολοφάνερο σφάλμα.


Τελευταία Αναπνοή

Σύνοψη

Η Beth ειναι μια ηλικιωμενη που ζει τα τελευαταία 3 χρονια σε ενα γηροκομείο έξω από το Λονδίνο. Το τελευταίο βράδυ της ζώης ενώ πίνει τσαί στο αγαπημένο της φλυτζανι μπροστα απο την τηλεοραση που παιζει χαμηλοφωνα, οι πλαμοι θα αρχισουν σιγα σιγα να πεφτουν. θα περάσει μπροστα από ματια της η τελευταια αγαπημενη της στιγμη με την κορη της Ellen, τον γαμπρο της Patrick και τον εγγονο της Edward......

Περίληψη

Γηροκομειο, Saint Nicolas, Λονδινο. 20:00 Η κυρία Beth καθισμενη στην κουνιστη πολυθρόνα της με ενα πιατακι απο σερβιτσο τσαγιου με ενα τριανταφυλλο στο κεντρο στο αριστερο της χερι και ενα γειρμενο φλυτζανι με τσαι στο αλλο της χερι. Η τηλεροραση παιζει χαμηλοφωνα ειδησεις. Ενα δακρυ κυλα απο το δεξι της ματι. Θυμαται πως καθε μερα στις 8 το απογευμα η ζωη της ηταν διαφορετικη πριν χρονια. Τοτε που το σπιτι που ζουσε με την μια απο τις κορες τις και τα 2 εγγονια της εσφυζε απο ζωη. Γελια φωνες απο τα μ ικρα παιδια. Στην κουζινα μυριζε το βουτυρο απο τα φρεσκοψημενα κουλουρια. Το τσαγερο σφυριζε επιμονα. Στον παγκο της κουζινας ασπρη πορσελανη με ενα διαφορετικο λουλουδι σε καθε πιατακι. Το δικο της παντα αυτο με το τριανταφυλλο στο κεντρο. Λεει στον Edward τον εγγονο της να της το δωσει πισω ενω αυτος τρεχει με γελια γυρω απο το τραπεζι. Προσπαθει να τον πιασει. Ματαια .Ο Edward συνεχιζει να τρεχει. Η μικρη του αδελφη του μπουσουλαει στο χαλι κοντα στον παγκο και φτανει στην Beth. Της τραβαει το φουστανι της ζηταει με νοηματα να την παρει στα χερια της. Γερνει σιγα σιγα προς το μερος της παει να την σηκωσει, χαμογελα την σηκωνει μεχρι τα μισα αλλα οι δυναμεις σιγα σιγα την εγκαταλειπουν. Σαν γρηγορη χειρα βοηθειας ερχεται ο γαμπρος της Ο Patrick. To κουδούνι χτυπά. Ειναι η φιλη της η Martha με τα δυο της εγγονια. Μπαινουν μεσα και τρεχουν προς την Beth. Την αγκαλιαζουν. Το τσαι σερβιρεται και με ενα ασημενιο δισκο, η Ellen η κορη της πηγαινει τα φλιτζανια προς το σαλονι. Ο Patrick με την ψηφιακη του καμερα φωτογραφίζει τα παιδιά στο χαλί. Ο Edward πάει προς την γιαγιά του και ζήτα μια αγκαλιά ανοίγοντας διάπλατα τα χέρια του κρατώντας το πιατάκι με το τριαντάφυλλο στο δεξί του χέρι . Εκείνη τον αγκαλιάζει και τον φιλά. Όταν αποχωρίζονται της δίνει το πιατάκι και χαμογελά. Ηχος φωτογραφικου κλειστρου. Βαρια ανασα. Εχουν περασει 3 χρονια που τους ειδε ολους τους. Ο αερας χτυπα το παραθυρο με μανια. Βαρια ανασα και ενας βρυχηθμος. Τα ματια της κλεινουν η πορτα ανοιγει. Ο Edward τρέχει προς το μερος της. Παει να την αγκαλιασει το πιατακι πεφτει. Το παιρνει στα χερια του και αρχιζει να τρεχει με γελια προς το τραπεζι του δωματιου. Περιμενει να τον κυνηγησει η Beth. Ειναι αργα. Η Ellen αγκαλιαζει τον Patrick και κλαινει. Ο Edward τους κοιτα με υγρα ματια γεματος απορια. Τα αλλα δυο παιδια κρατουν ενα χερι απο καθε γονιο. Ειναι πολυ μικρα για να καταλαβουν. Ησυχια παντου και μετα στο νεκροταφειο κανεις δεν εχει κατι να πει. Η τελευταια φωτογραφια της πριν απο 3 χρονια, αυτη που τραβηξε ο Patrick μπροστα απο το φερετρο. Βροχη και ο μηχανισμος κατεβαζει την Beth στην τελευταια της κατοικια. Εμφανιζεται μια μαραμαρινη επιγραφη. Ενα δάκρυ που κυλάει από το δεξί του μάτι του Edward και τα χέρια του ανοίγουν και αφήνουν το πιατάκι με τον τριαντάφυλλο να πέσει κάτω. Λίγο πριν ακουμπήσει το έδαφος ακούγεται εκκωφαντικά το σπάσιμο


Τελευταία προσπάθεια

Σύνοψη

Μια κοπέλα, στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης που επικρατεί, χάνει τη δουλειά της. Ξεκινά ο αγώνας της να βρει νέα απασχόληση, όμως τα πράγματα είναι πιο δύσκολα απ’ όσο περίμενε. Οι μέρες περνούν αναζητώντας εργασία χωρίς αποτέλεσμα, ενώ οι λογαριασμοί συσσωρεύονται. Έχει μπει σε αδιέξοδο και μια λύση πρέπει να βρεθεί. Κάτι πρέπει να γίνει.

Περίληψη

Μια κοπέλα 35 ετών χάνει τη δουλειά της στα πλαίσια περικοπής προσωπικού στην εταιρεία που εργαζόταν. Ξεκινά την αναζήτηση νέας εργασίας μέσα από αγγελίες εφημερίδων και τον ΟΑΕΔ. Οι δικαιολογίες απόρριψής της για τις υποψήφιες θέσεις, πολλές και ορισμένες από αυτές (κωμικό) τραγικές. Τα πολλά προσόντα, η έλλειψη προϋπηρεσίας και η ηλικία μπορεί να είναι εμπόδια. Ο χρόνος περνά και οι λογαριασμοί συνεχίζουν να τρέχουν και να γίνονται πιεστικοί. Κάνει μια ακόμη τελευταία προσπάθεια τηλεφωνώντας για μια θέση αλλά η απάντηση είναι πάλι αρνητική. Οι αντοχές της να συνεχίσει να ψάχνει έχουν εξαντληθεί. Μια λύση βλέπει ότι της μένει. Αποφασίζει να δώσει τέλος στη ζωή της. Το τέλος αυτό έρχεται να το βρει ένα μήνυμα στον αυτόματο τηλεφωνητή με μια πρόταση για δουλειά σε μια εταιρεία. Το μήνυμα όμως δεν μπορεί να ακουστεί πλέον – η κοπέλα δεν κατάφερε να αντέξει το περιθώριο.


Τελευταίο Καρέ

Σύνοψη

Το τελευταίο καρέ μιλάει για μια ερωτική ιστορία που έφτασε στο τέλος της. Οι αναμνήσεις και οι ωραίες στιγμές του ζευγαριού είναι αρκετές για να τους ξανασμίξουν ή είναι καλύτερο να μείνουν ως όμορφες στιγμές του παρελθόντος που απλά πέρασαν.

Περίληψη

Ο Μιχάλης έχει χωρίσει με την Έλλη και κάνει μια τελευταία προσπάθεια για να την κερδίσει.


Τελικός Γύρος

Σύνοψη

Μια οικογένεια έρχεται αντιμέτωπη με το πρόβλημα που έκρυβε για καιρό, το οποίο ξαναβγαίνει στην επιφάνεια, έστω και με λίγο σκληρό τρόπο, και το οποίο κάποια στιγμή πρέπει να αντιμετωπίσει.

Περίληψη

Ο Μπάμπης μπαίνει στο σπίτι απο την δουλειά και βλέπει τον γιό του, που τον έχει διώξει απο το σπίτι εδώ και πολύ καιρό, να δέρνει την μάνα του και να της παίρνει λεφτά για να εξασφαλίσει την δόση του. Αποφασίζει να τον δέσει μέχρι να αποφασίσει τι θα τον κάνει. Δεν του απομένει άλλη λύση, απο το να τον βγάλει με κάποιο τρόπο απο την μέση.


Τέρατα στο μέτωπο

Σύνοψη

Μερικοί Έλληνες στρατιώτες στα σύνορα κατά την διάρκεια της εισβολής των γερμανικών δυνάμεων το 1941 θα αντιταχθούν όχι μόνο απέναντι στον πολυάριθμο στρατό αλλά και σε μία αλλόκοτη φυλή τεράτων που είναι εμπροσθοφυλακή.

Περίληψη

Μία; περίπολος του Ελληνικού στρατού,παραμονές εισβολής των Γερμανών,έρχεται σε εχθρική επαφή με κτηνώδη πλάσματα και κατά την διάρκεια της σύγκρουσης καταλαβαίνουν ότι δεν πρόκειται για κάτι ανθρώπινο. Καταφεύγουν σε ένα οχυρό και μαζί με τον λόχο υπεράσπισης του οχυρού προσπαθούν να επιβιώσουν από τα τέρατα,την Γερμανική μεραρχία που εισβάλει αλλά και από τους δικούς τους εφιάλτες.


τέσσερεις τρύπες

Σύνοψη

Αγαπιούνται, ζούνε σε ένα τροχόσπιτο και μέχρι στιγμής έχουνε ένα αγοράκι, αλλά η μητέρα του αγοριού έχει κάποιες ιδιαιτερότητες οι οποίες είναι ρουτίνα για λίγους και τραγωδία για πολλούς… Ένα καθημερινό απόγευμα, ενός καθημερινού ζευγαριού;

Περίληψη

Απόγευμα σε ένα τροχόσπιτο, όπου ζει ένα ανδρόγυνο με ένα παιδί. Η γυναίκα πάσχει από μανιοκατάθλιψη, έχει παλινδρομικά συμπτώματα σχιζοφρένιας και κατά την γέννα της και μετά έχει συχνές παραισθήσεις. Έρχεται η γιαγιά του παιδιού στο τροχόσπιτο και το παίρνει να πάνε βόλτα. Έπειτα δέχονται επίσκεψη από ένα φιλικό τούς πρόσωπο, όπου η ψυχή της γυναίκας σε συνδυασμό με τα φάρμακα γράφουν τη δική τους ιστορία…


Τζαφάρ

Σύνοψη

Στο διάδρομο ενός νοσοκομείου, έξω από την πόρτα ενός ιατρείου συναντιούνται ο Τζαφάρ, μετανάστης από το Αφγανιστάν και μια ελληνική αστική οικογένεια. Στην πραγματικότητα συναντιούνται δύο κόσμοι, που αν και θεωρητικά τους χωρίζουν τόσα πολλά, υπάρχει κάτι που θα τους ενώνει για πάντα.

Περίληψη

Στο διάδρομο ενός νοσοκομείου, έξω από την πόρτα ενός ιατρείου θα συναντηθούν ο Τζαφάρ, μετανάστης από το Αφγανιστάν και μια ελληνική αστική οικογένεια. Όλα τα μέλη της ελληνικής οικογένειας θα ενοχληθούν από την παρουσία του μετανάστη. θα γίνει κατανοητή η απέχθεια και η υποτίμησή τους προς το πρόσωπο του νεαρού άνδρα παρόλου που ο ίδιος δεν θα τους δώσει καμία αφορμή γι'αυτό. Μόνο το μικρό κορίτσι της οικογένειας δεν θα ενοχληθεί από την παρουσία του. Θα περιμένουν για κάποια λεπτά και όταν η πόρτα του ιατρείου ανοίγει....


Τηλεόραση, για να αισθάνεσαι μικρός

Σύνοψη

Ένας άνθρωπος κάθεται στον καναπέ για να παρακολουθήσει τηλεόραση. Με κάθε νέο διαφημιστικό μήνυμα το μέγεθος της τηλεόρασης αυξάνεται επικίνδυνα...

Περίληψη

Ένας άνθρωπος κάθεται στον καναπέ για να παρακολουθήσει τηλεόραση. Η πρώτη διαφήμιση είναι για ένα καινούργιο σαμπουάν που αναζωογονεί και δίνει δύναμη στα μαλλιά. Καθώς ανοιγοκλείνει τα μάτια του η τηλεόραση φαίνεται πιο μεγάλη. Η επόμενη διαφήμιση ενημερώνει για το νέο αποσμητικό που σε κάνει ακαταμάχητο. Πριν ακόμα τελειώσει, το μέγεθος της τηλεόρασης αυξάνεται σημαντικά. Τώρα που η νέα διαφήμιση του προτείνει να αλλάξει ζωή χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο προϊόν η τηλεόραση φαίνεται τεράστια και γέρνει προς το μέρος του. Ο άνθρωπος δε δείχνει ικανός να αντιδράσει ούτε την τελευταία στιγμή. Παραμένει παθητικά καθισμένος ώσπου η τηλεόραση, με έναν εκκωφαντικό θόρυβο, τον καταπλακώνει και τον εξαφανίζει.


Τι είναι η ελευθερία;

Σύνοψη

Ο διάλογος ενος κρατουμένου με έναν φύλακα

Περίληψη

Ο ορισμός της ελευθερίας


ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΜΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ;

Σύνοψη

Ένα καλοκαιρινό απόγευμα, σε μια αλάνα μιας φτωχογειτονιάς, ένα 15χρονο αγόρι κοιτάζει με απάθεια μια παρέα από συνομιλήκους του να παίζουν μπάλα. Ένα μικρότερό τους αγόρι που ζητάει να παίξει μαζί τους. Εκείνοι τον αποπαίρνουν επειδή είναι Αλβανός. Ο ανέκφραστος έφηβος κατεβαίνει από τις κερκίδες και πλησιάζει το θλιμμένο παιδί. Προσπαθεί να τον παρηγορήσει λέγοντας του ότι οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές και παρουσιάζοντάς του μια εικόνα πολύ αισιόδοξη για το μέλλον της οικογένειας του σε αυτήν την χώρα.

Περίληψη

Ένα καλοκαιρινό απόγευμα, σε μια αλάνα μιας φτωχογειτονιάς, ένα 15χρονο αγόρι κοιτάζει με απάθεια μια παρέα από συνομιλήκους του να παίζουν μπάλα. Δεν έχουμε κάποια ένδειξη γιατί εκείνος δεν παίζει. Κάποια στιγμή εμφανίζεται ένα μικρότερό τους αγόρι που ζητάει να παίξει μαζί τους. Εκείνοι τον αποπαίρνουν επειδή είναι Αλβανός. Ο ανέκφραστος έφηβος κατεβαίνει από τις κερκίδες και πλησιάζει το θλιμμένο παιδί. Αρχίζουν κι περπατούν δίπλα δίπλα. Ο έφηβος προσπαθεί να τον παρηγορήσει λέγοντας του ότι οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές και παρουσιάζοντάς του μια εικόνα πολύ αισιόδοξη για το μέλλον της οικογένειας του σε αυτήν την χώρα. Όταν φτάνουν στις εργατικές πολυκατοικίες όπου μένει ο μικρός, αποχαιρετιούνται. Προς έκπληξή μας ο έφηβος μπαίνει σε ένα από τα διαμερίσματα πιο κάτω. Η πόρτα ανοίγει και τότε αντιλαμβανόμαστε ότι ο νεαρός έφηβος είναι και εκείνος Αλβανός, ότι ζει μία εξίσου μίζερη και ανέλπιδη κατάσταση με το νεοεφερμένο παιδί και την οικογένειά του και ότι προφανώς παρόλο που βρίσκεται χρόνια στην Ελλάδα βιώνει ακόμη τον ρατσισμό.


Τι λέγαμε;

Σύνοψη

Δυο άντρες κάθονται σε ένα καφενείο πίνοντας βαριεστημένα τον καφέ τους. Ξαφνικά μπροστά τους εκτυλίσσονται διάφορα δραματικά γεγονότα με πρωταγωνιστές κάποιους συχωριανούς τους.

Περίληψη

Δυο άντρες κάθονται σε ένα καφενείο πίνοντας βαριεστημένα τον καφέ τους. Ξαφνικά μπροστά τους εκτυλίσσονται διάφορα δραματικά γεγονότα με πρωταγωνιστές κάποιους συχωριανούς τους.


Τι μπορεί να θέλει ένας παπάς σε έναν τηλεφωνικό θάλαμο;

Σύνοψη

  Άλλος ένας τρόπος εξομολόγησης από έναν παπά

Περίληψη

Ένας παπάς που αποδεικνύει πως έκτος από τη λειτουργία της εκκλησίας, ξέρει να ρίχνει και τα ταρώ και να συμβουλεύει τους πιστούς του με ''θεία'' φώτιση.


Τι πίνεις;

Σύνοψη

Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων είναι ξαπλωμένο στη παραλία. Η γυναίκα ονειρεύεται μια απίθανη ιστορία. Ξυπνάει και το όνειρο γίνεται η αφορμή για μια ακόμη γεμάτη ζωντάνια μέρα.

Περίληψη

Η Ευλαμπία, μια ηλικιωμένη κυρία, μαζί με τον άντρα της είναι ξαπλωμένοι στη παραλία. Ονειρεύεται πως βρίσκονταιι σε μια άλλη, πολύ περίεργη παραλία, περιτριγυρισμένοι από παράξενες φυσιογνωμίες. Κατάπληξη και αναμέτρηση θα την μεταφέρουν σε μια τραγελαφική κατάληξη ονείρου αλλά και σε ένα ξύπνημα άκρως ζωντανό.


Τι πιο επικίνδυνο από το να πεθάνεις;

Σύνοψη

Ένας αισιόδοξος άνθρωπος ξυπνά μία μέρα αποφασισμένος να αλλάξει τη ζωή του.

Περίληψη

Ένας αισιόδοξος αλλά ορθολογιστής μεσήλικας ξυπνά μία μέρα στοχαζόμενος για τη ζωή και αποφασίζει να αλλάξει. Στο αποκορύφωμα του ανοίγματός τους προς τον κόσμο ένα αμάξι τον χτυπάει και τον σκοτώνει.


ΤΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΑΪΔΑΡΟΣ;

Σύνοψη

Μέτα από ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα, οι χωρικοί προσπαθούν να μην αποκαλύψουν στον αστυνομικό ποιος είναι ο ιδιοκτήτης του γαϊδάρου που το προκάλεσε.

Περίληψη

Σε έναν επαρχιακό δρόμο έχει καταφτάνει ένας αστυνομικός για να διερευνήσει τις αιτίες ενός αυτοκινητιστικού ατυχήματος, στο οποίο έχει εμπλακεί ένας γάιδαρος. Οι χωρικοί προσποιούνται ότι δεν αναγνωρίζουν το γάιδαρο για να μην κατηγορηθεί η ιδιοκτήτριά του, μια υπερήλικη, φτωχή γυναίκα. Ο κοινοτάρχης θα επέμβει για να διευθετήσει την υπόθεση.


Τίποτα

Σύνοψη

Ο Πέτρος ζει τη μονότονη ζωή του, μέχρι ένα λεωφορείο να κόψει το νήμα της.

Περίληψη

Ο Πέτρος τελειώνει τη δουλειά του, όπως κάθε μέρα, και μπαίνει στο αυτοκίνητο, για να επιστρέψει στο σπίτι του. Η κούραση και το άγχος έχουν κυριεύσει τη μονότονη ζωή του. Ανησυχεί για το παραμικρό. Προσπαθεί να κοιτάζει μόνο τη δουλειά του και να μην μπλέκεται σε μπελάδες. Η χαρά της ζωής του είναι οι διακοπές που θα πάει και ένα τραγούδι από μια διαφήμιση, που του έχει «κολλήσει» και το σιγοτραγουδάει από το πρωί. Από τη βιασύνη του να περάσει το φανάρι θα συγκρουστεί με ένα λεωφορείο και εικόνες από τη ζωή του θα περάσουν από το μυαλό του, με τελευταία τη διαφήμιση που αγαπάει.


Τίποτα δεν Τελειώνει Μέχρι να Τελειώσει

Σύνοψη

Το "Τίποτα δεν τελειώνει μέχρι να τελειώσει" δημιουργήθηκε ενστικτωδώς. Δεν ακολουθεί συγκεκριμένες αφηγηματικές φόρμες και δεν έχει σκοπό σαν σύνολο να γίνει αντιληπτό ή κατανοήτο από τον αναγνώστη - θεατή. Ξεχωριστές μεταξύ τους ενότητες, πάνω σε μια υποτυπώδη βάση συγκροτούν ένα σύνολο αφηρηματικό. Δεν υπάρχει σκοπός, δεν υπάρχει μύνημα, δεν υπάρχει στόχος. Τουλάχιστον ηθελημένα.

Περίληψη

Μοιάζει να αφηγείται η ιστορία αυτή, μερικές στιγμές από την ζωή ανθρώπων που δεν δημιουργήθηκαν, αλλά προϋπήρχαν του υποτιθέμενου δημιουργού τους. Η ταυτότητά τους δεν είναι σαφής, γιατί δεν ενδιαφέρονται να την αποκαλύψουν. Οι στιγμές αυτές ίσως να περιγράφουν κάποια αμυδρά ψήγματα από τον χαρακτήρα των ανθρώπων αυτών, αλλά το αφηρημένο περιβάλλον στο οποίο " συλλαμβάνονται" δεν αφήνει περιθώρια για ασφαλή συμπεράσματα. Ένα νεαρό αγόρι, μια γυναίκα και τέσσερις άντρες, αδιαφορώντας για τον παρατηρητή που καταγράφει κάποια κομμάτια από την ζωή τους, κολυμπούν στην άγνωστη για εμάς καθημερινότητα τους.


Τιτιβίσματα

Σύνοψη

Δύο ιστορίες με κοινό παρανομαστή την επιβολή του δυνατού στον αδύναμο. Δυο ιστορίες με πρωταγωνιστές που μπορεί να είναι διαφορετικοί, μπορεί να είναι και οι ίδιοι με διαφορά κάποιων χρόνων.

Περίληψη

Ο θεατής παρακολουθεί δύο ιστορίες με πρωταγωνιστές οι οποίοι μπορεί να είναι διαφορετικοί, μπορεί να είναι και οι ίδιοι με διαφορά κάποιων χρόνων. Στην πρώτη, δύο παιδιά δοκιμάζουν σε ένα διάλειμμα του σχολείου τους την αποτελεσματικότητα των σφεντόνων που έφτιαξαν μόνοι τους. Στόχος τους είναι δύο σπουργίτια που βλέπουν στην αυλή και από τα χτυπήματά τους το ένα σκοτώνεται. Στη δεύτερη ιστορία, πρωταγωνιστές είναι δυο νεαροί που βγαίνουν από κάποιο κλαμπ τις πρώτες πρωινές ώρες και πέφτουν θύματα της επίθεσης δύο ληστών. Οι ληστές τούς χτυπούν άσχημα, ο ένας νεαρός τραυματίζεται από μαχαίρι και στο τελευταίο πλάνο οι ληστές έχουν φύγει με τη λεία τους και παρατούν τους νεαρούς αιμόφυρτους στο δρόμο, ενώ ακούγονται τα τιτιβίσματα των πρωινών πουλιών που κάνουν τη σύνδεση των δύο ιστοριών.



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49