Η σύνοψη και η περίληψη όλων των σεναρίων με αλφαβητική σειρά

...για να δείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να διαβάσετε!


ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ

Σύνοψη

Ένας άνδρας προσπαθεί να φυλακίσει το άπειρο μέσα σ’ ένα δοκιμαστικό σωλήνα χημείας, έχοντας όμως ως κατήγορο σ’ αυτό το εγχείρημα το είδωλό του στον καθρέφτη.

Περίληψη

Μέσα σ’ ένα μικρό υπόγειο κάποιος άνδρας προσπαθεί χρόνια να φυλακίσει το άπειρο μέσα σ’ ένα δοκιμαστικό σωλήνα. Μετά από πολλά χρόνια πειραμάτων καταφέρνει να βρει το τελευταίο συστατικό, ώστε να επιτύχει το αποτέλεσμα που επιθυμεί. Όμως, το ίδιο το είδωλό του στον καθρέφτη, συνεχώς τον αποθαρρύνει και τον κατηγορεί γι’ αυτό που θέλει να κάνει. Κι ενώ βάζει το τελευταίο συστατικό στο σωλήνα και σχηματίζεται το άπειρο, ο σωλήνας πέφτει και σπάει. Το είδωλό στον καθρέφτη σχολιάζει το γεγονός και ο άνδρας νευριασμένος κάνει τον καθρέφτη θρύψαλα. Πάνω από τα σπασμένα κομμάτια του καθρέφτη θα καταλάβει που τελικά κρύβεται το άπειρο.


ΤΟ ΤΕΛΟΣ

Σύνοψη

Το να μπορείς (και να μη θέλεις) να ζητάς συγνώμη είναι τέχνη. Το να θέλεις (και να μη μπορείς) να ζητάς συγνώμη είναι φιλοσοφία. Το να μπορείς και να θέλεις να ζητάς συγνώμη είναι ανθρωπιά. Άνθρωπος : Εξελιγμένο είδος ζωής του πλανήτη γη με ικανότητα σκέψης, κρίσης, μάθησης και κατοχής ευγενών συναισθημάτων όπως η ανθρωπιά η οποία μπορεί να διδαχθεί και μάλιστα από τα μικράτα του κάθε ανθρώπου.

Περίληψη

Ο ήρωάς μου αγαπάει τη γυναίκα του και τα παιδιά του. Θέλει να είναι ευτυχισμένοι και μέσα από την ευτυχία τους είναι ευτυχισμένος και ολοκληρωμένος και ο ίδιος. Συχνά όμως μέσα από την ένταση της ζωής παρασύρεται και ξεσπά την πίεση της αγωνίας που νιώθει για την ευτυχία τους επάνω τους. Όμως, πότε είναι πολύ αργά για να μετανιώσει; Δεν ξέρω αν ο ήρωας διδάχθηκε την τέχνη της συγνώμης. Δεν ξέρω, ανεξάρτητα από το αν τη διδάχθηκε ή όχι, αν τη χρησιμοποιεί σωστά ή λάθος. Αν το timing είναι σωστό. Πόσο χρόνο έχει για να μετανιώσει; Ο ίδιος νομίζει άπειρο. Εγώ πάλι νομίζω ελάχιστο και γι’ αυτό ο χρόνος τον προλαβαίνει. Σκληρό το μάθημα. Είναι και αναγκαίο; Ποιος ξέρει. Κανείς δεν βρίσκεται κοντά του για να του απαντήσει. Ζει και ξαναζεί τη στιγμή του τέλους. Μήπως έτσι, μ’ ένα μαγικό τρόπο, τα πράγματα αλλάξουν και γίνουν όπως θα έπρεπε να ήταν; Μήπως για να τιμωρήσει τον εαυτό του; Λες κι έχει σημασία μετά το τέλος. Το τέλος είναι τέλος, οριστικό και αμετάκλητο και τίποτα δεν το αλλάζει.


Το τέλος

Σύνοψη

Ο ταμίας της τράπεζας ονειρεύεται να γίνει ήρωας. Αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ πιο σκληρή από ότι νομίζει.

Περίληψη

Η ταινία προσπαθεί να σκιαγραφήσει την ζωή ενός ταμία σχεδόν κακόμοιρου. Όταν θα βρεθεί αντιμέτωπος με τον ληστή θα προσπαθήσει να δείξει την ανδρεία του. Δεν είναι όμως το πως. Το αποτέλεσμα είναι που μετράει.


Το τετράδιο

Σύνοψη

Η είδηση του θανάτου ενός διακεκριμένου θεατρικού συγγραφέα από την τηλεόραση ταράζει την ήρεμη καθημερινότητα ενός ηλικιωμένου ζευγαριού που ζει σε ένα απομονωμένο χωριό της ορεινής Ηπείρου κοντά στα ελληνοαλβανικά σύνορα.

Περίληψη

Με φόντο τη μελαγχολική εικόνα ενός ορεινού χωριού των Ιωαννίνων, που χρόνο με τον χρόνο ερημώνει από την ανθρώπινη παρουσία, η αντίδραση μιας ηλικιωμένης γυναίκας απέναντι στο αναπόδραστο γεγονός του θανάτου ξαφνιάζει με τη φυσικότητα και τη βαθιά ανθρώπινη διάστασή της. Αφορμή η είδηση δια μέσω ενός έκτακτου τηλεοπτικού δελτίου του θανάτου ενός διακεκριμένου θεατρικού συγγραφέα, που μπορεί ναι μεν να υπήρξε πασίγνωστος για το έργο του στο θεατρόφιλο και κινηματογραφόφιλο κοινό της πόλης, εντούτοις ελάχιστα μόνο είναι γνωστά σχετικά με την πολιτιστική του παρακαταθήκη στους απλούς ηλικιωμένους κατοίκους της απομονωμένης ελληνικής υπαίθρου. Παρόλα αυτά, η στάση ενός παππού και ιδίως μιας γιαγιάς που προέρχονται από έναν τέτοιο τόπο, θα καταδείξει πως η αντιμετώπιση αυτού του γεγονότος - ακόμη κι αν πρόκειται για κάτι “μακρινό” τόσο κυριολεκτικά (αφού δεν αφορά ένα πρόσωπο του κοντινού τους περιβάλλοντος) όσο και μεταφορικά (καθότι για το συγκεκριμένο πρόσωπο ίσως δεν γνωρίζουν κάτι άλλο πέραν του ονόματός του και ότι έχει σχέση με το θέατρο ή τον κινηματογράφο) - μπορεί να είναι πιο ειλικρινής και ουσιαστική για ανθρώπους σαν κι αυτούς, που διατηρούν ακόμη βαθιά ριζωμένη την αυθεντικότητα των συναισθημάτων τους. Μια αυθεντικότητα που προκύπτει ανεπιτήδευτα και αισθαντικά μέσα από πράξεις, ενδεχομένως παράδοξες και μη ερμηνεύσιμες, που όμως φανερώνουν με τρόπο σχεδόν ποιητικό τη συμφιλίωση με την ίδια τη ζωή, αναπόσπαστο κομμάτι της οποίας είναι και ο θάνατος. Μια αυθεντικότητα που όμως αργοσβήνει όπως ακριβώς αργοσβήνουν τα ορεινά χωριά της Ηπείρου...


Το Τηλεφώνημα

Σύνοψη

Αργά το βράδυ. Εκείνος στο σπίτι, εκείνη εργάζεται βάρδια. Την παίρνει τηλέφωνο... Ο σύγχρονος τρόπος ζωής κάνει τις σχέσεις να μοιάζουν εξαιρετικά πολύπλοκες...

Περίληψη

Ο Λουκάς και η Μάρθα είναι ένα παντρεμένο ζευγάρι με παιδιά. Οι καθημερινές τους υποχρεώσεις, η ρουτίνα και οι απαιτήσεις της (σύγχρονης) ζωής τους έχουν αποξενώσει. Ένας έρωτας που μισοκοιμάται μοιάζει να ξυπνά όταν εκείνος ένα βράδυ την παίρνει τηλέφωνο στη δουλειά όπου εργάζεται βάρδια. Στο τηλεφώνημα που ακολουθεί ξεδιπλώνεται, μέσα σε λίγα λεπτά, με τρόπο ευτράπελο και κωμικό, η σχέση τους και τα προβλήματά τους...


Το τρίλεπτο του Ιάσωνα

Σύνοψη

Ο πρωταγωνιστής της ταινίας, ένας κακοντυμένος, μουσάτος νέος, αφηγείται στιγμές της ζωής του με μιδενισμό.

Περίληψη

Ο πρωταγωνιστής είναι ένας απεριποίητος νεαρός που αφηγείται πολύ σύντομα κάποια γεγονότα. Πουθενά στη ταινία δεν ακούγεται το όνομά του. Η αφήγηση είναι με ομοιοκαταληξία και είναι πέρα για πέρα χιουμοριστική. Ο πρωταγωνιστής μισεί σχεδόν κάθε δευτερόλεπτο που παίζει στη ταινία αυτή, κάτι που δε παραλείπει να σημειώσει στο τέλος.


Το Τσιγάρο

Σύνοψη

Μια γριά συνωμοτεί με τον πεθαμένο άντρα της για να κόψουν το κάπνισμα στον γιο τους.

Περίληψη

Η γριά συνομιλεί με τον πεθαμένο σύζυγό της μπροστά στο γιο τους. Ο νεκρός άντρας της αποκαλύπτει ότι ο γιος άρχισε πάλι το κάπνισμα. Ο γιος που δεν πιστεύει σε μεταφυσικές επικοινωνίες φεύγει εκνευρισμένος. Στο δρόμο, μια αόρατη δύναμη τον εμποδίζει να ανάψει τσιγάρο. Η γριά, γνώστης του περιστατικού που έζησε ο γιος, διασκεδάζει με τον αόρατο σύντροφό της.


Το φως

Σύνοψη

Μια μικρή παρουσίαση του κοινωνικού γίγνεσθαι και των κοινωνικών/φυλετικών διακρίσεων μεσω μίας παρομοιάσεως

Περίληψη

Ενας διάλογος μεταξύ ενός ανθρώπου του φωτός, της επιφανείας και ενός ανθρώπου του περιθωρίου, της σκιάς.


Το χαλί.

Σύνοψη

Πρόκειται για ένα μικρό μονόπρακτο. Έχει χιούμορ αλλά και δραματικά στοιχεία. Η εξέλιξη του είναι κλιμακωτή. Ό Ρυθμός του σεναρίου είναι αρχικά ήπιος, στη συνέχεια αλλάζει και γίνεται έντονος. Ο λόγος είναι η συναισθηματική φόρτιση των χαρακτήρων. Η τελική ανατροπή είναι απρόβλεπτη και ενδιαφέρουσα.

Περίληψη

Δύο κοπέλες κάθονται και κουβεντιάζουν. Η μία ισχυρίζεται ότι αντιμετωπίζει δυσκολία επιλογής σωστού συντρόφου. Αναφέρει τις προηγούμενες σχέσεις της και από τα λεγόμενα της φαίνεται ότι όλοι σύντροφοι της είχαν κάποιο πρόβλημα. Η άλλη κοπέλα την παρακολουθεί δείχνοντας να συμπαραστέκεται στο "δράμα" της. Η σχέση των δυο γυναικών φαίνεται δυνατή και ειλικρινής. Ο επίλογος δείχνει ότι κάποιες φορές τα πράγματα δεν είναι όπως αρχικά φαίνονται.


ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Σύνοψη

Μία νεαρή κοπέλα παίρνει μία απόφαση σε μία λάθος περίοδο της ζωής της. Αποφασίζει να παντρευτεί και να θυσιάσει το μεγάλο της όνειρο...

Περίληψη

Η νεαρή Λένα αποφασίζει στα 19 της να παντρευτεί τον έρωτα της ζωής της και αναγκάζεται να εγκαταλήψει τον άλλο έρωτα της, τον χορό. Τι γίνεται όμως όταν τα χρόνια περνάνε και εκείνη έχει αρχίσει να συνειδητοποιεί τις συνέπειες της επιλογής της? Υπάρχει γυρισμός?


ΤΟ ΧΝΟΥΔΙ

Σύνοψη

Η μικρή Εύα μαθαίνει για τον κύκλο της Ζωής, μετρώντας τα λουλούδια από το μαντήλι που φορά η μητέρα της και συναντώντας στο διάβα της ένα… Χνούδι!

Περίληψη

Η Άννα μόλις έχει βγει νικήτρια από την αναμέτρησή της με το Μεγάλο Κάππα, τον καρκίνο. Έχει τελειώσει με τις χημειοθεραπείες και έχει αρχίσει να αποκτά μια υποψία μαλλιού ,ένα «αναγνωριστικό» χνούδι. Ταξιδεύει σε αναμνήσεις και εικόνες του παρελθόντος ,χάνοντας το παρόν, όταν η μικρή της κόρη την επαναφέρει στην πραγματικότητα και σ’ αυτό που είναι σημαντικό –το ΤΩΡΑ, την ευτυχία που βρίσκεται στις στιγμές. Η Εύα αρχίζει να παίζει ,μετρώντας τα λουλούδια στο μαντήλι που φοράει η μητέρα της. Η Άννα της εξηγεί ότι μπορεί ένα λουλούδι κόβεται, ωστόσο κάνει έναν κύκλο και ξαναγεννιέται …το ίδιο συμβαίνει και με τη ζωή.


Το Χρονικό ενός Game

Σύνοψη

Ο Kyri και ο Γιώργος βιώνουν μια μαγική φιλία που ξεκινάει μέσα από το on-line gaming. Αυτό το κοινό τους σημείο γίνεται καταφύγιό τους και τους μυεί στη ζωή και τις μικρές απολαύσεις της, ως τη στιγμή που ο πόλεμος τα γκρεμίζει όλα κάτω από τα χαλάσματα του Δραματικού Θεάτρου της Μαριούπολης. Εκεί παρακολουθούμε να τελειώνουν όλα για τον Kyri... Στο παιχνίδι τους «Το Καλό Πάντα Νικάει», στη ζωή;

Περίληψη

Χρειάζεται ΕΙΡΗΝΗ για να ανθίσουν τα παιδιά. Χρειάζεται ειρήνη για να βιώσουν τις μοναδικές αξίες της ζωής και να την ανακαλύψουν. Μέσα από αυτή την ταινία μικρού μήκους δυο παιδιά ανακαλύπτουν την φιλία, την αφοσίωση και την πίστη στα ιδανικά της ζωής και την οικογένεια. Ο Kyri και ο Γιώργος βιώνουν μια μαγική φιλία που ξεκινάει μέσα από το on-line gaming και τους μεταμορφώνει σταδιακά σε συναγωνιστές της ζωής. Το on-line gaming γίνεται καταφύγιό τους και τους μυεί στη ζωή και τις μικρές της απολαύσεις ως τη στιγμή που ο πόλεμος τα γκρεμίζει όλα κάτω από τα χαλάσματα του Δραματικού Θεάτρου της Μαριούπολης. Εκεί παρακολουθούμε να τελειώνουν όλα για τον Kyri... Ο Γιώργος από τότε περιμένει τον φίλο του να παίξουν στο battlefield. Μόνο που ο κόσμος μοιάζει πιο άγριος από τα διαδικτυακά πεδία μάχης. Στο παιχνίδι τους « Το Καλό Πάντα Νικάει», στη ζωή; Το σενάριο στοχεύει σε μια ταινία με άξονα τη σύγχρονη καθημερινότητα των παιδιών και τις επιπτώσεις ενός πολέμου στα πιο απλά πράγματα που εν καιρώ ειρήνης θεωρούμε δεδομένα..


Το Χρυσόψαρο και η Γαρδένια

Σύνοψη

Μια άγνωστη φιγούρα από μακρυά ρέει μια αχτίδα ελπίδας στην ζωή κάποιου που έχει χάσει κάθε θέληση για ζωή.

Περίληψη

Ένας νεαρός ναρκομανής μόλις έχει επιστρέψει σπίτι μετά από την πολλοστή προσπάθεια αποτοξίνωσης. Έχοντας χάσει κάθε πίστη στον εαυτό του αποφασίζει να θέσει τέρμα στην ζωή του. Μια φιγούρα που βλέπει από το παράθυρο όμως τον κάνει να επανεκτιμήσει την ζωή.


ΤΟ ΧΩΡΙΟ

Σύνοψη

4 άντρες 2 γυναίκες και ένα μικρό κοριτσάκι αποβιβάζονται στην πλατεία ενός χωριού! Εκεί τους υποδέχεται ο "πρόεδρος" του χωριού, ο οποίος τους εξηγεί που βρίσκονται!

Περίληψη

4 άντρες 2 γυναίκες και ένα μικρό κοριτσάκι αποβιβάζονται στην πλατεία ενός χωριού! Μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν αυτών των ανθρώπων, μας εξιστορεί πως πέρασαν τα τελευταία λεπτά της ζωής τους. Στο «χωριό» τους υποδέχεται ο "πρόεδρος" του χωριού, ο οποίος τους εξηγεί που βρίσκονται!


ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΧΡΥΣΟΠΕΤΡΑ η ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ

Σύνοψη

Το χωριο μου Χρυσοπετρα η Ταξιαρχης.Το χωριο μου κρυβει μια μικρη Ιστορια σχετικα με το ονομά του .Μια Ιστορια που κανεις δεν θελει να πει .Ειναι ενα ομορφο χωριο σαν αυτο που θαθελε να εχει ο καθε ενας απο μας

Περίληψη

Φτωχά σπιτάκια χτισμένα μέσα στις πλαγιές ενός καταπράσινου λόφου .Διαλέχτηκαν θαρρείς για να στολίσουν μια γωνιά παραδεισένια .Ο Ήλιος κάθε μέρα το χρυσώνει τα κάνει λαμπερά και τον χειμώνα ξεκουράζονται στην πυκνή ομίχλη και στου χιονιού την αγκαλιά που τα σκεπάζει. Χρυσόπετρα η καρδιά μου και το όνομα του ,ένα φτωχό χωριό


ΤΟ ΨΑΡΟΠΟΥΛΙ

Σύνοψη

Οι σκέψεις μου γίνονται αισθήσεις .Κλείνω τα μάτια, ολοζεστα κύματα γεμίζουν την καρδιά. Κάποτε ο παππούς μου μου έλεγε για ένα θαλασσινό πουλί. Το βρήκαν και το περιμάζεψαν οι ψαράδες. Ήταν μικρό και αρρωστημένο

Περίληψη

Τις καλοκαιρινές μέρες ,τότε που ο ήλιος ρίχνει χούφτες το φως κάθομαι στην ακρογιαλιά και ονειρεύομαι ένα ταξίδι.Εκει ψάχνω το μικρο πουλακι που βρεθηκε πληγωμενο στα χερια των ψαραδων μια μερα,και αφου οι φτωχοι ψαραδες το εκαναν καλα ..ανοιξε τα φτερα του και πεταξε μακρια .Ποσα χρονια καθομαι στην ακρογιαλια και περιμενω να γυρισει να ερθει πισω !!


Τους πατησε το τρενο...

Σύνοψη

Μια σκηνή που οι γυναίκες έχουν ζήσει πολλές φορές. Οι άντρες απλά θα απορήσουν, μπορεί και να μην καταλάβουν και πολλά…

Περίληψη

Δεν υπάρχει τίποτα πιο ενδιαφέρον από το να ακούς μια συζήτηση μεταξύ γυναικών που λένε γκομενικά! Λέμε ότι να ναι, το παραδέχομαι! Μέσω της παρακάτω ιστορίας λοιπόν δίνεται η ευκαιρία στους άντρες να κρυφακούσουν μια τέτοια συζήτηση. Μην αναρωτηθείτε γιατί… Εννοώ όταν ολοκληρώσετε την ανάγνωση της ιστορίας μην σας κάνει εντύπωση κ μην , προς Θεού μην αναζητήσετε το γιατί! Απλά είμαστε τρελές! Άντρες ναι, έχετε όλα τα δίκια του κόσμου με το μέρος σας!


Τρεις ματιές στο Μέλλον

Σύνοψη

Ένα ταξίδι στις προσωπικές ανθρώπινες φοβίες χε όχημα πειραματικά ναρκωτικά και τεχνολογία. Οι μεγαλύτεροι φόβοι μας. Τους ξεπερνούμε ή μας ξεπερνούν. Τι επιφυλάσσει το μέλλον και πόσο ασφαλής είναι η προσπάθεια πρόβλεψης του?

Περίληψη

Με την μελλοντική τεχνολογία ο άνθρωπος δύναται να ρίξει τρεις ασφαλείς ματιές στο μέλλον του. Ο ήρωας ξεπερνώντας αρχικά μύχιους φόβους και καθημερινά άγχη του ταξιδεύει σε ένα προορισμό αυτογνωσίας και δύναμης, όπως αρχικά υπόσχεται η μέθοδος. Η λήξη της μεθόδου δείχνει το πόσο επισφαλές αλλά και δίχως αληθινό νόημα είναι να γνωρίζουμε σήμερα τι θα τελεσθεί αύριο και ιδιαίτερα όταν πρόκειται για τη δική μας ζωή..


Τρεις μέρες περίπου

Σύνοψη

Η μέρα τριών αντρών τελείως διαφορετικών μεταξύ τους,έχει ένα κοινό τέλος.

Περίληψη

Τρεις άντρες αντιμετωπίζουν την καινούργια μέρα,ο καθένας με τον τρόπο του.Οι ζωές και των τριών θα εμπλακούν.Ο ένας άντρας,ιδιοκτήτης κάβας,θα αναγκαστεί να την προστατέψει από το δεύτερο που προσπαθεί να τη ληστέψει,ενώ ο τρίτος,ένας υπερενθουσιώδης αστυνομικός θα προσπαθήσει να βάλει τέλος στη σύγκρουση.


Τρελός Με Περικεφαλαία

Σύνοψη

Ένας ψυχίατρος ζητά από τον ασθενή του βοήθεια πάνω στο ψυχολογικό του πρόβλημα. Ο ασθενής, που νομίζει πως είναι ο Μέγας Αλέξανδρος, εφαρμόζει ασυνήθιστες τεχνικές ψυχανάλυσης, οι οποίες στο τέλος οδηγούν στην επιθυμητή λύση.

Περίληψη

Σε μία αίθουσα ενός ψυχιατρείου δύο άνδρες συζητούν για τα προβλήματά τους. Ο πρώτος εκμυστηρεύεται την αδυναμία του να επιβληθεί πάνω σε κάποιο τρίτο πρόσωπο, υφιστάμενό του στη δουλειά, ενώ ο δεύτερος τον βοηθά να υπερνικήσει τη συγκεκριμένη φοβία. Στο τέλος, καθώς οι δυο τους βρίσκουν τη λύση του προβλήματος, καταλαβαίνουμε ότι οι ρόλοι του ψυχίατρου και του τρελού έχουν αντιστραφεί.



σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50